Sunday, November 22, 2009

Knduri Kawin Sane Cni...

Salam...

Normal la kn..start jek cuti skolah..maka ramai la psgn bahagia melansungkn perkahwinan..stakat ni jek aku dh dpt 4 jmputan...ni bru yg direct kt tgn aku, blom lg yg kirim2 kt org len...the problems is..kekangan yg mghalang utk aku memenuhi jmputan2 itew ler..(mcm la banyak sgt undangan yg aku terima..huhuhu.. )..oh ye, salah 1 undangan dhpn terlepas smlm..act. tuan umah knduri tu 1 tmn umh sewa aku..tp aku lupe da knduri dia coz every wiken kn aku balik umh parents aku..so masuk opis arini cek2 kad knduri yg aku dpt..bru perasn yg kt ngn umh sewa aku tu knduri dia ari ni..maap le tuan umah ek..cek terlupa laa..len kali jmput lagi eh..kekekek...

Errmmm....ngeluh pnjng aku kali ni bila terima kad jmputan pg td..dia ni ex-course aku dlu..ni wt knduri kt KL..pdhal dia org Png..tp xtaw plak klo sefamily dh pindh KL...Ohye..sure korg pelik kn..nape plak aku kja ari Ahad kn?..aku kn stay kt Kedh..so termasuk negeri2 bersekutu (Kelntn & Ganu)..wiken adlh pd hari Jumaat & Sbtu...erm..InsyaAllah la Along ehh..klu da rezeki za p la..bukn pa, knduri Along tu ari Selasa..nk xnk atleast kna cuti 2 ari..cuti za dh xdeeee..uwaaaa..AL tggl 4 ari..tu lom tolak cuti raye aji lagik...abis cane tu?...kalo leh p msti best kn?.. :((

Kwn aku lg sorg ni..iye2 suh aku p knduri dia..dia ni lg la lama aku kwn ngn dia, since dajah 5 ko..tp time skool dlu xde la kitaorg mesra alam sgt...(sbb dia prefect yg skema..aku plak smseng skool..cane nk ngam kn???)..ekekeke...erm..tp insyaAllah..knduri dia leh aku p coz xjauh dr umah parents aku n knduri pun ari Sbtu..tp yg probs nyer..wt tema ala Inggeris plak..adus..tingin gk nk se tema ngn majlis dia..tp so far x jmpa plak aku kain psg yg corak vintage..nk beli yg siap...hurmmm...ello kakngah..ko tu ade saiz k?..kekekkeke...

erm..yg 1 lagik...Ahd next week la...raya aji k 3...ini lg la close lg akrab lg sedondon pnye kwn..hehehe..tp yg knduri bukn dia..tp adik dia..ni lg dasat..suh aku tdo siap2 kt umah dia mlm sbelum knduri tuh..siap plan together2 nk rasmi & melaram ats katil pengantin lagi..erm..menarik gak tu kn?..xpe2..pelawaan anda akn dipertimbangkn ye cik Maria...apepun kita tgk la nati..klu jd p, aku en3 kn kt cni k..tguuu..huhuhu..(ye ye O jek aku nehh..mcm baguss)..huhuhu...

Anyway, kt bwh ni ade picaz kad2 jmputan yg aku terima stakat nih..so layanz jek k..(sory gmbo blur..gune kamera hp koman.;)


             i) Kad knduri Along @ Heryanti...




ii) Kad jmputan Kartini Hakhim @ Tini




iii) Kad jmputan Jiran




Ohye..kd knduri best buddy aku xuplod coz kad dia ade kt umah parents...mcm2 kn paten kd jmputan skrg..siap duit jek..agk2 cemana la ghupe kd jmputan aku nnti?...(tah bile la nk wt kd tu ek.).... ;)

No comments: