Wednesday, December 09, 2009

Gerammmm, geram...gerammmm ..grrrr...

Salam....

Haa..u ols sumer..sile takut eh kerana awek-utara pd minggu ni sgt la geram tahap resakse sdg get redy nk lwn ngn otromenn..grrr...:P...pesl???????????...smgu lebih dh xleh masuk blog n xleh hapdate blog aku neh time kt opis..pesl tah..rase2 da pehak yg xtanggungjwb block connection aku..peslll???...pe yg dorg x pueh hati kt aku?..slh k aku berblogging?..yg org len berFB tu..leh plak?..aku xlyn FB taw...kire bagus sket r kn...

Nk xnk kna la aku lepak kt cc jap mndangkn kt umh sewa aku xde tenet....bnyk dh update basi taw...ieeee...menci tulll..xpe..jage la korg2 yg dgki kt aku tuh...xpe..aku maafkn korg..lgipun aku sedo..aku dibyr gaji utk bekerja..bukn berblog..soooo..sndiri pk la ek..hurrmmmmmmmm....

dh r..th pape aku merepek nih..heheh..jap g aku letak n3 psl masakan aku yg dh basi tu..hehheh..kire halal lagi la kn wlupn xfresh dh..nk wt cmno.... :((  ...

xpe la za..sabo...cpt kemas umh ko ni..dh berswg2 bagai..mak aii..bukn takat swg jek..siap ade tarantula dh kt swg tu..uhuukkk uhukkk..HARUSSS di kemas segera sblum tarantula sedo..hikhikhik..gilossss....

2 comments:

Nida n' Hanafi said...

Salam dik...

Sabar Za.. sabarrrr.....

Klu akak pun geram..grrrrrrrrrr

Unknown said...

akak yg tumel...
jgn dok hangenla...
bukn best pun blog ni...
hahaha!!!
nk bls balek la tu, rite?